1
Dell, bra eller dåligt?
Postat av PutA den 21 December 2006, 20:51
13 kommentarer · 21 träffar
Hej.
Jag har funderat länge på vilken dator jag hade tänkt välja. Jag har kollat runt på dom flesta hemsidorna. Jag har fått ihop bra datorer på komplett som har kostat 7000 med operativ system. Sedan gick jag in på dell o kolla och såg att det fanns bra datorer till bra pris.
Det jag har hört är att märkes datorer inte är lika bra till skillnad från dom man bygger själv, i detta paketet från dell ingick:
PROCESSOR AMD® Athlon™ 64 X2-processor med dubbla kärnor 4200+ redigera
OPERATIVSYSTEM Genuine Windows XP Media Center Edition 2005 including Media
1 024 MB Dual Channel DDR2 533 MHz [2 x 512] minne
250GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst
16 x DVD +/- RW-enhet
256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro-grafikkort
Pris : 5990 :-
tyckte att det verkade bra med den prestandan... så undrar nu om ngn har köpt från dell och vet att dom är bra osv..
men BTW God Jul ^^
Jag har funderat länge på vilken dator jag hade tänkt välja. Jag har kollat runt på dom flesta hemsidorna. Jag har fått ihop bra datorer på komplett som har kostat 7000 med operativ system. Sedan gick jag in på dell o kolla och såg att det fanns bra datorer till bra pris.
Det jag har hört är att märkes datorer inte är lika bra till skillnad från dom man bygger själv, i detta paketet från dell ingick:
PROCESSOR AMD® Athlon™ 64 X2-processor med dubbla kärnor 4200+ redigera
OPERATIVSYSTEM Genuine Windows XP Media Center Edition 2005 including Media
1 024 MB Dual Channel DDR2 533 MHz [2 x 512] minne
250GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst
16 x DVD +/- RW-enhet
256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro-grafikkort
Pris : 5990 :-
tyckte att det verkade bra med den prestandan... så undrar nu om ngn har köpt från dell och vet att dom är bra osv..
men BTW God Jul ^^