Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Radeon X1900 GT probs

Postat av Jockebonn den 17 December 2006, 20:19
14 kommentarer · 185 träffar
hejsan, jag har problem med mitt grafikort. Innan jag hade fått min nya dator: AMD 4200+ X2 Dual Core, 1024ddr, 250gb hdd, m.m, så satt jag på min fars dator där hade han inget grafikort jag spelade på inbyggt grafikort i moderkortet.

Det är samma grafik som med min nya dator, och jag känner inte så stor skillnad i lagg heller, fars dator är en Intel Pentium 4 3.4 eller ngt, 512mb ram, 80 gb hdd,.Jag har tankat alla drivisar och sånt, jag har testat olika. Jag är inte så jätte bra på datorer, men jag vet iaf att min dator inte ska vara så här.

*EDIT* Kan det ha något med skärmen att göra? Det är en ganska kass skärm som jag hade när jag spelade på min fars dator, jag har den nu med för att min skärm gick sönder innan, när jag hade min skärm (den som gick sönder) så kändes det som att det flöt på lite mer, och att det var bättre grafik. Det är en 19" CRT, och min fars är en lite n 15" hitachi plattskärm.

Snälla, behöver er hjälp! MvH /Fredrik.F
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..