1
Alinasystems..
Postat av hampus_kk den 2 December 2006, 02:07
2 kommentarer · 271 träffar
Hallård gott folk=) tänkte bara dela med mig utav dagens titt hos butiken "Alinasystems" .. Jo det är så att jag ska köpa nytt moderkort.. visst vet jag att man måste ha rätt moderkort så procesorn passar osv.. men det jag inte visste som snubben på alina sa att "om jag ska köpa nytt moderkort till min AMD athlon 64 procesor.. så var man tvungen att köpa nytt grafikort. för mitt ATI radeon 9800pro passade inte i deras moderkort för athlon 64... plus att jag var tvungen att köpa nya DDR minnen... dom passade inte heller.... suck tänkte jag.. jag har fan haft 3 olika moderkort. utan att jag visste om att man var tvungen att ha passande saker i burken... det har funkat fint.. Men är det sant? att man måste köpa helt ny dator när moderkortet kraschat?.. Och han frågade hur gammal min procesor var.. då sade jag hmm, 2 år kanske.. då skrattade han bara å sade "AMD ATHLON 64 kom för ett halvår sedan... jag tyckte han var dum i huvet? men men.. jag kanske har helt fel och han har 100% rätt:) Vem tycker ni hade rätt? Alina snubben eller jag?.. tack för jag fick dela med mig lite utav min look hos alinasystems =) Godnatt på er Fbare..