1
knas dator
Postat av qoin den 12 November 2006, 19:29
5 kommentarer · 125 träffar
hej , jag har ett allvarligt problem med min dator jag får hela tiden virus och några går att ta bort och några inte.Men det som är komstigt är att jag får ett starkt virus som stänger av avg och stänger av avast och ger system medelande och sen när datorn startas om då så kmr den till windows professional när det laddar sen efter det så startas den om igen och det händer 24/7 jag ominstallerar datorn hela tiden utan nätvärks kabeln och fixa avg och avast och sen så trycker jag in nätvärks kabeln så hender samma problem efter 1 dag jag vet inte vad jag ska göra finns det inget annat gratis antivirus programm som kan ta bort detta eller är det någon som har haft samma problem och har tips? kmr att köpa Norton Antivirus 07 nästa månad men pallar inte vänta tills dess vet någon vad jag ska göra? tanka Nod32? och ibland i avast står det Nätvärks sköld blockerar Dom Exploit sen någon ip ... och i avg så står det trojan har satt sig i windows mappen och jag kan ibland inte heala eller radera den .. men jag vet inte vad jag ska göra snälla kan ni hjelpa mig?
jag tackar er i förhand och hoppas på bra svar
jag tackar er i förhand och hoppas på bra svar