Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

6800gt el. 7800gs

Postat av efect den 8 November 2006, 01:38
3 kommentarer · 161 träffar
Tjopp, jag har en liten fråga till er här på fb som har koll på hårdvarans "performance" nu för tiden.
Så till frågan , jag har just nu ett Inno3D GeForce6800gt 256mb gddr3 core clocken ligger väll på 350mhz och memory ligger på 1000mhz, och har har just nu fått lite pengar för jag fyllt år och sitter och funderar är det värkligen värt att köpa http://www.webhallen.com/prod. php?id=57920 och då vill jag inte att ni linkar etc till några andra kort för detta är inget beslut jag kommer ta på direkten men så jag kanske har nått hå och hum om vad jag ska göra med pengarna eller inte.
Och föresten det grafikortet jag hade nu(6800gt) det köpte jag för cirka 1.5-2 år sedan och då låg priset på 3600kr och detta jag linkade ligger på ~3000. Hur kan detta ske ? :S Blir agp klassen så slö med tiden så dom sänker priserna så reällt ? Är välldigt tacksam för seriösa och information berikade svar ! Tack xD
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..