Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Poblem med datorn.

Postat av s1mon@profilen den 25 September 2006, 16:05
6 kommentarer · 27 träffar
Hejsan, Det är så att min dator är knas. Idag när jag kom hem från skolan skulle jag starta om datorn. Allting gick bra fram till själva booten när windowsflaggan kom upp. Då slocknade skärmen och begav sig i vänteläge. Jag har provat 2 andra skärmar men samma sak händer. När jag drar ur skärmsladden från grafikkortet så står det. No signal. Check video cabel. Det händer alltså när jag drar ur skärmsladden från grafikkortet och när jag sätter in sladden så ställer sig skärmen i vänteläge. Har dock inga andra grafikkort eller CPU's jag kan testa med.

I fjol så hände samma sak när jag hade handlat nya grafikkort, jag köpte nytt och då funkade det. Så frågan är om det beror på grafikkortet, jag själv tror det men om det finns någon här med erfarenheter/tidigare erfarenheter så skulle det verkligen uppskattas.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..