Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glapp? Mystiskt!

Postat av collect den 14 September 2006, 19:13
2 kommentarer · 57 träffar
Det är såhär att igår när jag gick in för att snacka med en polare i skype var ljudet lågt och han hörde mig dåligt och så.. Provade då att reboota datorn.. Jag sätter igång iTunes och hör bara ljud i högra luren.. Jag rebootar igen.. Inget händer. Då stoppar jag lurarna där fram i 2 uttag(Mick/ljud). Startar CS och då hörs ljuden på helt i fel lur.. Allt som ska höras i höger lur kommer i vänster. Om jag då vänder på headsetet(ni som har Icemat Sibieria vet att det är obekvämt) funkar allt prima osv osv. Men det ska ju inte vara så ? Jag kopplar tillbaka in i moderkortet där bak(tror att ljudkortet är integrerat). Så hör jag bara i högra.. Jag provar att dra ur sladden lite.. Så att sladden sitter ganska löst men jag rättar till den så jag hör i båda lurarna..
Det går ju inte att sitta med en sladd 20 % instoppad ? Kan ju pajja el så.. Dessutom lät det skumt :) Stoppar då in sladden _lite_ till.. då hör jag bara i vänster lur :O, och när sladden sitter helt i äre högerlur som gäller..

Det jag tror detta kan bero på är ett glapp.. Jag har lite mer än ibland dragit bytt till högtalare.. Dragit ur, in, osv osv osv..
Sedan provar jag motstånd när jag ska stoppa in sladden..
I det gröna hålet där ljudsladden ska in äre lätt att få in den och nästan lite så att den glider in..
Men i mic/röd och "nåt"/blå så känns det mer som att den sitter..

Är den utsliten? Glappig och så?

PLX! Behöver hjälp - Har sökt i forum osv osv!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..