Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

7600 GS

Postat av hElium64 den 31 Augusti 2006, 17:25
13 kommentarer · 175 träffar
Tjao, skaffade precis ett Club3D Geforce 7600GS

och har innstalerat det, det fungerar osv men så fort jag ska se film eller dylikt (allting som är i .avi/wmv m.m) så fuckar datorn ihop.

I aktivitesthanteraren så använder sig videospelningsprogrammet ungefär 40000kb, har prövat VLC, Winamp och Windows Media player.

Men fortfarande så fort jag startar en fil så fuckar datorn ihop och jag måste ctrl+alt+delete och stänga av i aktivitetshanteraren och det tar cirka 3 minuter.

Sen så blinkar skärmen som, den stängs av och på, som då du innstalerat drivare och startar om datorn första gången, om ni förstår vad jag menar.

Har en AMD XP 3000+, 512 i ram och hade inga problem med mitt gamla gfx kort, har även Windows XP Media Center, och kan inte innstalera alla drivare, förutom typ ett par drivare jag hittade på www.club-3d.com som var uppdaterade drivare :)

Hjälp uppskattas.
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..