1
Hjälp!!!!! Min datpr är knepig.
Postat av Richardoz den 30 Augusti 2006, 18:15
5 kommentarer · 102 träffar
Hej jag har problem med att formatera min dator. Köpte den igår med Xp proffesional...Utan aktiverat windows och utan key, eftersom att han ska ha det till sin andra dator. Jag ska nu formatera dator och har Xp home edition men det funkar inte! Jag har skivan i och startar om, så kommer det fram "Tryck ner valfri tagent för att starta skivan" Som det brukar göra när jag har formaterat min gammla dator. Nu kommer det upp att den ska söka igenom maskinvaru profilen som den brukar göra men nu tar det slut och det händer inget mer. Hur fixxar man detta ?
När jag klickar på installera windows Xp när jag öppnat skivan på skrivbordet så står det "Installationen kan inte fortsätta eftersom versionen på CD-skivan är äldre än den Windows-version som är installerad på datorn. " Hur ska jag fixxa detta då ??? heeeeeelp
När jag klickar på installera windows Xp när jag öppnat skivan på skrivbordet så står det "Installationen kan inte fortsätta eftersom versionen på CD-skivan är äldre än den Windows-version som är installerad på datorn. " Hur ska jag fixxa detta då ??? heeeeeelp