Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP! Mitt GFX är konstig!

Postat av jAzz` den 16 Augusti 2006, 14:45
10 kommentarer · 7 träffar
Tjena alla fragbitare!

Seriösa svar endast please!

Jo jag har ett allvarigt problem med mitt grafik kort (eller om det är problemet). Igår satt man o lirade Titan Quest, medans en uppdaterning laddades ner (såg ut som en Windows Update). Så visst, den laddade ner den, installerade och så klart måste den starta om datorn. Visst man startar om datorn, Windows är igång.

Plötsligt så märker jag att min mus pekare försvinner alltid när jag drar den åt höger :S Och som det ser ut så kan jag typ köra in mus pekaren längst åt höger i skärmen, som att det finns 2 skärmar (?) men jag har bara en. När jag tabbar upp Ventrilo, mIRC så åker den längst åt höger, jag ser den inte på skärmen.

Detta har aldrig hänt innan, så jag fruktar att den där konstiga uppdaterningen gjorde nått jag inte vet vad?

Men om ni förstår så har man den känslan på att det finns "två" skärmar, när det är bara en :S Mus pekaren försvinner åt höger, programen tabbar upp längst åt höger, utanför mitt synhåll i skärmen, måste starta om program så att jag kan se dem igen.

Så min fråga kommer till er: "Vad kan man göra?" kan ni hjälpa? Lite tips. Kanske även en lösning.

A man in need of help!

P.S: Oseriösitet och otillåtet språk hänvisas till FB cops! D.S
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..