Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tips för virusdrabbade!

Postat av larsah den 25 April 2004, 12:05
8 kommentarer · 61 träffar
Jag fick ett virus för några dagar sen i services.exe filen och viruset hittades inte i Win2k vanlig läge... så jag fixade norton anti virus 15 dagars gratis version på symantec.com.... o sen installerade jag det o downoloadade nyaste updaten... sen rebootar man datan o trycker på F8 innan den kommer in på windows... der går du in i Safe/felsäkert läge) mode och ner du vel kommit in der scannar du genom datan... der kommeer du troligen hitta ett virus i services.exe filen som du enkelt tar bort... nästa dag kommer du märka att CPUUsage står på ständigt 100% då går du in i microsoft hemsida elr söker på google efter Dr.Watsons error ... man får bort den genom ladda ner installera SP4 ( ps funkar bara för Win2k) men testa !
jag har sett att det är så många som kan ha liknande problem så jag skapade denna tråd....
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..