1
1GB RAM minne
Postat av IkkekRisteN den 5 Augusti 2006, 11:34
46 kommentarer · 195 träffar
Jag har tänkt att uppgradera mitt RAMminne, fast jag vet inte hur det går till, men pappa säger att det bästa är att ta med sig sitt gamla ramminne så att man får ett som passar i sin dator, ungefär vad kostar 1gb?
Ge mig lite tips på hur jag ska göra, om det är värt det osv. Jag har iaf en Dell Dimensionfrån 2001,XP, Senvet jag inte mycket mer. Om ni inte förstår hur jag behöver hjälp så får ni skriva det..
Jag tror att jag behöver det för att kunna lira WoW med mindre lagg. Can't stand it.. Finns där andra sätt att fixa det på? för jag förstår inte riktigt vilka grafikkort som är bra och vilka processorer.
Om ni inte tror att 1bg RAM hjälper så skriv vad jag annars ska göra
Snälla hjälp mig ;>
Ge mig lite tips på hur jag ska göra, om det är värt det osv. Jag har iaf en Dell Dimensionfrån 2001,XP, Senvet jag inte mycket mer. Om ni inte förstår hur jag behöver hjälp så får ni skriva det..
Jag tror att jag behöver det för att kunna lira WoW med mindre lagg. Can't stand it.. Finns där andra sätt att fixa det på? för jag förstår inte riktigt vilka grafikkort som är bra och vilka processorer.
Om ni inte tror att 1bg RAM hjälper så skriv vad jag annars ska göra
Snälla hjälp mig ;>