Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råd ang. HEADSET [Sennheiser PC150/160]

Postat av appoc den 1 Augusti 2006, 02:12
30 kommentarer · 130 träffar
Tjenare.
Då mitt headsett gått sönder så måste jag införskaffa mig ett par nya. Är inte så överdrivet kräsen, hade tidigare GAMEs egna headset för nån hundralapp. De var väl Ok, men inte mer... micen sög dock åsnepung då det lät som en helikopterbas i bakgrunden då jag pratade... (berättat av andra).

Så nu är jag ute efter ett par headset för ~600:- med bra ljud för både spel och musik, micen räcker att de är Ok; folk ska kunna höra en utan massa brus och annan skit som gör så jag ej hörs...

Är intresserad av Sennheiser PC150 / PC160 och tänkte höra om det är några här som har någon av dessa/båda och vad de tycker om dem... Är det stora skillnader på dem när det gäller ljud? Är det några utformnings- eller designskillnader mellan dem?

Det skiljer "bara" ~190:- mellan dessa så vilken är det mest värt att satsa på?

Är de bekväma att ha på sig och klarar man att ha på sig dem längre stunder utan att bli öm eller känna obehag? Klarar man sig hela LAN? :O :P

Tack på förhand.
Appoc
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..