Högtalarna funkar ibland?
Tjenare..
Jag undrar varför mina högtalara till datorn ger ljud ifrån sig ibland o inte ibland.
Det är ca 50% chans att datorhögtalarna funkar när jag startar datorn. Funkar det inte tar jag bara restart på datorn, så funkar de när datorn startas upp igen.
Högtalarna lägger aldrig av när jag väl fått dem att funka.
Förens jag startar datorn nästa gång.
Men varför funkar det inte alltid?
Det har antagligen inget med högtalarna att göra, utan något med datorn gissar jag på.
Högtalarna är igång, man hör hur basen ger ifrån sig ett svagt basljud hela tiden. Men ibland vill inte datorn sända ljudet.
Vad kan problemet vara?
Finns det något annat man kan göra inne i datorn, så att man slipper starta om. Kanske stänga av nåt program och starta igen, executa nåt kommando nånstans eller så?
Väldigt tacksam för hjälp. Börjar bli lite tjatigt att starta om väldigt ofta.
PS : Inte för att jag vet om det har nåt me detta o göra så har jag 5:1 system. (inga högtalare ger ifrån sig ljud när det krånglar)
Inte den texten, verkligen varenda 15 årig utlänning har det.
Hur gammal är du förresten?
Bara för din polare gör något, behöver fan inte du göra det.
Kan vara snyggt osv, men sitter hela livet
EDIT : ska iofs inte säga något då jag själv har "Bevar Christiania" på underarmen, men men.. =p
"Only God can jugde me" but i am going to the court tomorrow if you want to know. so in other words the law can judge me 2. bitches" tatuera in det på samma gång.
haha
#2 Joo fått reda på det nu. Men vad ska jag ha? Funderade ett tag på nått i stil med min familjs namn o födelsedatum på överarmen, men dock inte sugen på det längre.
#3 Aff, såg på en sida en som hade tatuerat in det på skulderbladen, såg 7kt nice ut.
#4 Joo vet -.-'
#5 Ok, tips? :)
Har du inget citat från en kär släkting? Något morfar brukar/brukade säga som ligger dig varmt om hjärtat? Det vore schyst.
Det är väl mer åt "Bara gud har rätten att döma mig" och inte
"bara gud dömer mig". Att ingen där hemma dömde dig när du kom hem har ju inget med skiten att göra. Hade dom däremot dömt dig så hade vi snackat andra bullar, då hade du kunnat säga "bara gud har rätten att döma mig".
Fast jag kanske missuppfattade dig.