Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med grafikkort!

Postat av nidde den 26 Juli 2006, 18:09
3 kommentarer · 58 träffar
Hej!

Ni som inte orkar läsa allt kan jag säga att dety handlar om att min skärm bara blinkar när jag startar datorn.

Idag så skulle jag koppla in mitt nya grafikort. Trodde det var simpelt.
Jag hade ett intregrerat graff inann, så jag av instalerade alla drivisar till det gammla kortet och valde att PCI-E skulle vara som primary slot elr va det heter.
(Det är ett PCI-E kort) Jag vet att jag har ett pci-e utag, så det behöver ni inte fråga om.
Nu när jag har gjort allt det så stänger jag av datorn drar ut ström kabeln och sätter in graffet.
Allt passar som det ska jag trycker fast det så att det sitter bra, inget löst.
Men min skärm har ju ej ett sånt där utag till det graffet, så man fick med en adapter.
Då bara kopplar jag på den adaptern och så sätter ja in skärmen i utaget på grafikkortet. allt sitter fast hårt och bra. Nu när jag sätter på datorn så bara blinkar skärmen.
Vad är det för fel? Varför startar ej skärmen? Den bara står och blinkar! HJÄLP någon SNÄLLA!!

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..