1
Dator Problem
Postat av Essencial den 25 Juli 2006, 18:48
7 kommentarer · 37 träffar
Hej, Jag har ett stort problem och börjar bli galen det är så att när jag ska sätta på datorn så rullar den fint men få nämligen ingen kontakt med skärmen. Och Har kollat lite inne idatorn om allt sitter som det ska eftersom min polare skulle ta ut grafikkortet och kolla när jag rensa datorn med skit av ren nyfikenhet tror jag att det kan vara problemet. att nått har hänt men iaf sen kolla vi vidare o försökte lite olika sätt och tog mig dator till han och kolla om hans skärm gav kontakt men icke sa nicke.. efter som min dator sladd sitter direkt till grafikkortet tror jag att det kan vara problemet. men fläkten i grafkkortet rör sig iaf spinner som en katt :D men om ni har nån sorts aning för jag är helt odatakunnig inte direkt hightech på sånt men kanske detta hjälper er fragbitare att förstå lite .. o kanske har fått samma problem, eller nått . Men har inge lust att betala 400kr typ för att nått data snille ska kolla på den o sen + 1000 - 2000 för det aja akta stavproblem /jocke
#4 det var inte det som var problemet mitt graffekort funkade prima.
kan det vara moderkortet men kan datorn ff funka ? om det är sönder ? testat på olika skärmar,och det kommer ingen bild ?? #2 kollade och den satt prima..
har köpt datorn på dataprince där dom har skit service så vad tror ni att jag kommer få betala om moderkortet är sönder, Antaligen en ny dator va ?
#4 det var inte det som var problemet mitt graffekort funkade prima.
kan det vara moderkortet men kan datorn ff funka ? om det är sönder ? testat på olika skärmar,och det kommer ingen bild ?? #2 kollade och den satt prima..
har köpt datorn på dataprince där dom har skit service så vad tror ni att jag kommer få betala om moderkortet är sönder, Antaligen en ny dator va ?