×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min dator hackar sig!

Postat av iVORY!-_- den 15 April 2004, 16:11
62 kommentarer · 299 träffar
Om jag låter datorn stå på över natten och jag sätter mig på morran och rör musen så att skärmen ska slå på, så gör den det. Men när jag sen kommer in på datorn, så har bilden och musen frusit fast. kan inte göra ett smack förutom att starta om datorn. Och när jag startar dom den och ska logga in på mitt konto. så fryser allt igen. och ibland så bara startar den om sig helt plötsligt. lite då och då. Och ibland startar den om sig 3-5 gånger under 1 gång. om ni fattar vad jag menar. Jag behöver HJÄÄLP. Jag har formaterat datorn. jag har ett nytt virusprogram. jag har testat ett nyy grafikkort. jag har bytt nätverkskort, jag har tagit ut 1 ram och satt in det andra, tagit ut det andra och stoppat i det första med mera. men det är fortfarande samma skit. Någon som kan hjälpa mig? seriösa svar tack (",)
Föregående tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..