Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Folk med Samsung 997mb 19

Postat av trash den 29 Juni 2006, 08:58
5 kommentarer · 22 träffar
Tja kära fragbitare!
Jag är på G att köpa en ny skärm, och Samsungs 997mb 19" CRT har fallit mig i smaken helt.
Men ett problem kvarstår till att jag inte har inhandlat den än.
Det är nämligen så att jag har tittat på recensioner om denna skärm, dock ingen expert-recension, och de flesta är hur nöjda som helst.
Tyvärr så finns det enstaka fall där skärmen har varit helt suddig, så jag var inne på en butik igår och snackade med personalen, och han sa att felet troligen beror på en felkalibrering när den har tillverkats. Man kunde lämna tillbaks den, så kunde de kalibrera om den, eller så fick man en ny.
Men detta är ju drygt. Så jag tänkte göra en liten undersöking för att se hur hög felprocent det är på dem.

Om ni har haft en suddig skärm, har ni lämnat tillbaks och fått tillbaks en ny som har varit knivskarp, bytt mot en annan modell, eller har ni löst problemet själva?

Onödiga kommentar som inte rör tråden, vänligen undanbedes.

Suddig eller knivskarp?

16 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..