Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudkort Problem!

Postat av pitbullpelle den 27 Juni 2006, 23:43
1 kommentarer · 24 träffar
Tjabba!

Jo, så här ligger det till :/

En vacker dag bestämde jag mig för att omformatera datorn! Jag installerade allt som behövdes först, drivisar, virusskydd, brandvägg osv. Ljudet funkade perfekt efter att jag hade installerad ljuddrivisarna.

Senare nästa dag fick jag virus som jag inte lyckades få bort, så jag tänkte omformatera datorn igen. Jag gjorde allt som jag brukade men denna gång funkade inte ljudet. Jag använde exakt samma drivisar till mitt integrerade ljudkort.

Nu, har jag försökt att leta rätt på drivisar som funkar men inga verkar funka :(.

Dator visar inte ens information om vad ljudkortet heter osv, som om jag inte hade ngt. När jag går in på ett program där man kan se vilket ljudkort man har så står det så hära:

Inget ljudkort hittades. Om det finns ett bör du installera en ljuddrivrutin från maskinvarutillverkaren.

Har ju installerat tiotals olika drivisar som är rekommenderade men får ändå inte datorn att känna av ljudkortet..

Ngn som vet vad som är fel eller har haft ett liknande problem? Snälla hjälp!:)

// Ivrig ventrilare!
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..