Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorknas

Postat av proxy den 18 Juni 2006, 23:31
3 kommentarer · 27 träffar
Hejsan!
Min gamla dator (AMD Athlon 1800+, 512mb RAM, Radeon 9250) har börjat krångla en del. När man sätter på den så kan allt frysa fast efter några minuter.. ljud, bild etc stannar och man kan inte röra något då inget fungerar(mus, tangentbord).

Jag har en hypotes som lyder att datorn blir för varm och därför fryser allt fast.. men om ni har några andra idéer om vad det kan vara så kan ni ju förklara... vore kul om någon har haft/har samma problem så kan ni berätta hur ni löste det eller nått ;D...

Börjar bli rätt tråkigt nu förut hände det kanske nån gång i veckan eller sen blev det mer nån gång om dagen sen kanske de inte hände på nån vecka sen började det igen.. nu däremot så kan det hända flera gånger om dagen o tillslut ger jag upp o sätter inte ens på datorn..(Det enda man kan göra är att reboota datorn.. märkte att ja inte hade nämnt de :p)

mvh, pouian
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..