Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafik kort

Postat av thehook den 13 Juni 2006, 15:11
2 kommentarer · 125 träffar
Tjenare! efter att igår haft stora problem med min dator av att spela WoW, ibland så släcks skärmen ner eller iaf blir den svart fast jag hör fortfarande ljud det händer ungefär varje minut och i slutet hela tiden. sedan var ja tvungen att ta ner wow och starta om datorn. jag gjorde detta envist och startade om eftersom jag just då hade raid i MC och pga detta missade jag stormarge legs :S. iaf så när detta hände så kännde jag på grafikkortet och det var hett som fan. nu när ja kom hem från skolan så hände det igen fast endå värre det blev varmt efter nån minut.
sedan har jag en udda sak som e typ av metall och ser ut som piggar som sitter på moderkortet det drar åt sig värme och de kan jag inte ens ta på:S
jag tänkte att jag nog var tvungen att byta grafikkort men jag vet inte vad jag ska ta.

därför frågar jag er vad ska jag välja. jag har lite lack på pengar atm så jag kanske inte ska välja de dyraste som finns.
Just nu har jag ett Hightech EXCALIBUR X600 VIVO EDITION jag har alldirg hört talas om det innan.
Skulle vara innerligt tacksam för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..