Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbigt problem

Postat av AtomiZeR den 3 April 2004, 03:35
3 kommentarer · 124 träffar
Jag vet inte vad detta kan bero på men när jag lirar så hoppar spelet till ibland när jag lirar .. det är lixom ostabilt på nåt sätt .. precis som fryslagg ungefär fast jag har 100fps konstant i cs t.ex. och internet funkar prima. Kan även kännas lite segt i windows ibland för den stannar till lixom fryser fast i någon minut om jag ska titta på nåt videoklipp eller liknande ibland.. windows bara fryser fast lixom. Min hårdvara är 3.2 GHz - 1024 mb ram - GeForce FX5950 Ultra - windows xp pro - så ni behöver inte kommentera på hårdvaran för den är det inge fel på.. tror jag inte iaf. Kanske att hårddisken strular men inte vet jag.. hårddisken är en S-ATA så det är en sån där liten kabel och den sitter fasen inte i hårddisken ordentligt.. den lixom sitter jättelöst helt enkelt.. snuddar man till eller flyttar på datorn så kan kabeln bara ploppa ur.. vill man dra ut sladden så kan man fan nästan blåsa på den så åker den ur.. den sitter med andra ord jävligt löst! den sitter kanske bara halvt inne.. har tänkt att jag kanske ska köpa en IDE hårddisk istället så den sitter ordentligt men jag vet ju inte om det här har med hårddisken att göra som sagt. Men det vore kul om någon kanske har några tips på vad detta kan bero på! (Grafikkortsdrivrutinerna har ingenting med saken att göra!)

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..