Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Disconnect ur WoW/Omstart

Postat av andn den 8 Maj 2006, 23:13
0 kommentarer · 115 träffar
Hejsan, jag har en router och 3 datorer inom nätverket, 2 av dem använder vi väldigt ofta till att spela på och surfa, och när jag och min brorsa sitter på dem 2 och spelar World of Warcraft samtidigt så blir vi väldigt ofta "Disconnectade" ur spelet, och ur Ventrilo om vi nu e inne där.

Men när vi t.e.x är inne på Counter-Strike och spelar så blir vi aldrig det. Händer oftast på en av dem, den sämre datorn av dem 2. Vad kan vara fel? Routern är nogorlunda ny, vi hade ej problem med detta när vi spelade WoW för länge sedan, utan det började hända för några månader sen kanske.

Sen har vi också ett annat problem, som kanske kan höra ihop med det första, dock är jag ej 100. Den ena datorn brukar startas om automatiskt, vi får då upp ett felmeddelande om att datorn dumpar fysiskt minne eller liknande, händer oftast när vi spelar World of Warcraft & Warcraft 3, inte lika ofta i CS eller när vi surfar. Och när vi skall stänga av datorn normalt så stäng den ej av utan då blir skärmen blå och samma felmeddelande kommer upp, och man måste stänga av den på knappen. Vi har lämnat in datorn för detta fel en gång, dem sa att dom fixat det och att dem hade satt in en ny större fläkt, den funkade i några veckor tills det började igen.

Båda datorerna är mycket bra och är ganska nyligen omformaterade och routern borde det ej vara fel på tycker man, där har vi också testat med att byta uttag för o se om de skulle gå bättre, men icke sa nicke.

Därför jag frågar datorkunniga innan jag lämnar in datorn / routern och personalen "fixar dem".
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..