Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp dator!

Postat av Salu09 den 17 April 2006, 21:21
7 kommentarer · 56 träffar
Tjo!

Nu ere så här att jag skulle byta hårddisk idag. Jag börjar juh såklart att skruva upp datorn. Sen byter jag och medans jag gör det så går den nya(fast gammla) hårddisken sönder.

Så då byter jag tbax till den jag hade först(som det inte va fel på utan den va rätt full). Jag startar datorn i tron om att allt e perfekt som innan. JAg loggar in(xp har jag) och då stängs datorn av. Jag sätter på den igen och då händer samma sak.
Jag provar igen och denna gång kommer jag endast till där man loggar in innan den stängs av. Sen försöker jag igen och då händer inget alls. Datorn är på likaså skärmen men det är helsvart.

Jag vet helt säkert att det inte är hårddisken eller grafikkortet det är fel på då jag testat dessa på en annan dator.

Så vad kan vara felet ? har ni några förslag eller har ni vart med om liknande ?

säg till om det inte är något ni inte förstår så ska jag försöka klargöra saker och ting.

TACK!
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..