Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem Startarupp

Postat av XepTL33T den 13 April 2006, 18:56
4 kommentarer · 31 träffar
Hej det är så här att jag vill köpa nytt ram minne till min dator så jag Fick 1024 mb har just nu 768 mb typ. Så jag tästade att ta ett från våran annan dator som var 512 mb och satte in den i min dator och startade då hade jag inne 2st 512 mb ram men då verkade det som det bara gick att ha 768 mb när jag kollade så jag stängde av datorn och tog ut det som jag tog från den andra dator satte in allt som det var innan i min. Men när jag startade den luktade det brännt och jag stängde av fort som fasen då ser jag att ena ram minnet var LITE svart på ett ställe. Jag tästar igen och starta den då den startar men inget kommer upp på skärmen och var 4de sekund PIPER det. Vad har hänt ?? PLZ HELP

EDIT : Nu tog jag ut det lilla batteriet i dator och satte i det igen nu går det inte att starta alls

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..