Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn hänger sig hela tiden ;s plx hjäl

Postat av aligator3 den 10 April 2006, 23:11
18 kommentarer · 54 träffar
Haiij.. Nu är det så att jag har lite probs med min dator, det är så att den hänger sig hela jävla tiden, och det är så helvetes irriterande!.

Har kollat så den inte blir för varm, köpt ny processorfläkt, som nu ligger på 50C. Jag är inte säker, men jag anar att det är nå fluffens med grafikkortet, som är ett Geforce 6600GT pci-ex.
Kör med nyaste drivrutiner från nVIDIA atm (81.95), hade 71.89 tidigare, hade samma problem dom som nu.. Fast nu är det sämre ;/.

Vet inte riktigt om det är drivrutinerna som fuckar upp skiten eller om det är nå annat? Isåfall om det är drivrutinerna som är cäpä så får ni gärna säga vilka jag ska ha, som fungerar.
Som sagt, kortet blir inte för varmt, om mätarn i windows fungerar korrekt.

Problemet är att datorn bara hänger sig, bilden fryser fast och ljudet fortsätter i ca 10 - 20 sek efter att bilden fryst sig, sedan startas datorn om :(. Så jävla irriterande, är det! Och detta händer endast när jag spelar wow eller cs (enda spelen jag har testat), så den hänger sig aldrig i windows annars.

Plix gievf help!!1
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..