1
Hur bra är min dator?
Postat av KUNG1 den 2 April 2006, 02:16
32 kommentarer · 228 träffar
Det är just det jag inte vet :S. Men den duger att spela WoW och counter-strike på utan problem. Vart kan jag få reda på hur bra min dator är?
EDIT: Vad är det man ska ta med om man vill fråga nån annan om den är bra?
EDIT2: Okej jag har fått fram detta :
Det är windows, som jag redan visste
1,67 GHz
512mb ram
Det duger i alla fall till cs och WoW men skulle vilja få reda på grafik kortet. Btw hur mycket tror ni man får för en sån här dator, är ca 2 år gammal.
DETTA HAR JAG FÅTT FRAM:
Windows XP
1,67 GHz processor
512mb ram
grafikkort: NVIDIA GeForce4 Ti 4200
okej alltså ca 2000 kr men om man säljer på blocket ca 1k högre. Men om man lägger till en 19" skärm från sony plus mx510 och Q-pad low sense, en blå. Hur mycket tror ni det skulle gå på då?
Hur mycker är den "värd" då, seriösa svar.
BTW IGEN! Tror ni man skulle få en bättre dator om man gjorde en egen, alltså byggde ihop en för ca 2-3k ?
EDIT: Vad är det man ska ta med om man vill fråga nån annan om den är bra?
EDIT2: Okej jag har fått fram detta :
Det är windows, som jag redan visste
1,67 GHz
512mb ram
Det duger i alla fall till cs och WoW men skulle vilja få reda på grafik kortet. Btw hur mycket tror ni man får för en sån här dator, är ca 2 år gammal.
DETTA HAR JAG FÅTT FRAM:
Windows XP
1,67 GHz processor
512mb ram
grafikkort: NVIDIA GeForce4 Ti 4200
okej alltså ca 2000 kr men om man säljer på blocket ca 1k högre. Men om man lägger till en 19" skärm från sony plus mx510 och Q-pad low sense, en blå. Hur mycket tror ni det skulle gå på då?
Hur mycker är den "värd" då, seriösa svar.
BTW IGEN! Tror ni man skulle få en bättre dator om man gjorde en egen, alltså byggde ihop en för ca 2-3k ?