Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Komplett inte så komplett

Postat av tigerbalsam den 12 Mars 2004, 14:21
25 kommentarer · 120 träffar
Story: Beställde för ett tag sedan ett datorpakett från komplett. 3 dagar senare kundejag glatt hömta ut det på posten smidigt o lätt. Åkte hem monterade det tillsammans med 2 kompisar. Självklart funkar det inte och vi lämnar in det på felsökning. Det visar sig att 2 piggar har gått av när "vi" monterat fel.

Jag åker hem beställer ny processor, 3 dagar senare hämtar jag ut det och åker till stället vi lmnat in datorn på, vi fikar och återkomer, processorn funkar bra men nu visar det sig att det är fel på moderkortet. Det visar sig att den funkar "ibland" men att butiken inte vill lämna ifrån sig något som inte funkar perffa. Såklart har inte butiken inne något av det moderkoret och vi får nu återkomma på måndag.

Vad jag vill ha sagt är att komplett.se skickat lite kass hårdvara säkert jag som haft otur men det jobbiga är att jag troligvis inte kan bevisa att det redan var fel på hårdvaran när jag fick den. Utan jag får istället lägga upp 2.2k dels för processorn jag redan gjort och sen även en hel del för moderkortet, förhoppningsvis kan jag väll dra moderkortet på hemförsäkringen eller garantin, men kolla igenom allt noggrant innan ni börjar montera. jag gjorde desvärre inte detta då min iver gick först. The End
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..