Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skräpet funkar inte!

Postat av kwanten den 17 Februari 2006, 07:21
12 kommentarer · 8 träffar
hej, jag har nu köpt 2 st 512 TwinMOS minnen pc3200 400mhz
till datorn, "har ett 256 minne i den annars" men när jag då stoppar in dem så hänger sig datorn och startar om sig o djävlas,
har hänt att det står att jag måste reparera nåt i windows, att jag ska starta upp datorn med installationsskivan osv,
jag har testat att ta ut mitt ordinarie minne och sedan sätta in 1 512 minne där, men samma sak händer, i BIOS så är det rätt inställt som det ska vara, moderbordet ska "klara" av pc3200 också,

jag har suttit och läst lite grand om vissa som har/haft liknande problem, men jag blir snart tokig för jag fattar inte vad som är fel, jag har testat tamejfan det mesta, snackat med datakunniga människor osv, utan resultat av att det ska börja funka,
tyvärr vet jag inte vad det är exakt för 256 minne jag har i burken bara det att det är ett pc2700, troligen då 333mhz,

Men om någon här kan tänka sig ha någon aning om vad som kan va felet så är jag tacksam för svar ;)

p´z
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..