Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem. Den låser sig :(

Postat av blöblö den 9 Februari 2006, 07:02
6 kommentarer · 73 träffar
Tjo.

Jag vet inte riktigt när min datorn började låsa sig men jag tror det var för ungefär 2 veckor sen.
Jag vet inte om jag har gjort något speciellt som gör att den låser sig.
Jag minns att jag bytte från nya ati drivisarna till ett par gamla omega drivrutiner. 100 fps dirr efter det btw.
Jag fipplade också med ljudkortet så det kanske kan vara det.

Datorn låser sig bara i spel. Om jag studsar in på cs så kan den låsa sig direkt efter att jag startat spelet. Eller mitt inne när jag har lirat ett tag, ibland flera timmar.

När jag startar wc3 så brukar den oftast låsa sig direkt. Men ibland kan jag lira några timmar :/

Jag har formaterat datorn och installerat om osv.
Jag har samma omega drivrutiner men jag har inte de gamla ljudkortsdrivrutinerna utan windows drivisar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Byta drivrutiner till nå nyare?
Kanske testa ta ut ljudkortet och använda det intregrerade(stava) ljudkortet för att testa?

btw propellern @ grafikkortet snurrar. Datorn har samma skittempratur som den alltid har haft.

CPU-fläkten är relativt nytt och nätaggregatet är ganska nytt också :(

Vad ska jag göra har ni nå tips?

hmm, ibland när datorn låser sig så startar den om automatiskt och ibland så låser den sig bara och så låter det piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip i lurarna :(
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..