Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slutna Hörlurar under 450:-

Postat av furicss den 2 Mars 2004, 12:04
46 kommentarer · 94 träffar
JA jag har 450 spänn och ska köpa mig ett par nya hörlurar fö rjag har kört med högtalare i ett par månader nu och är jävligt less!

INTE headset, får absolut inte kosta mer än 450:-

dom ska vara så stora som möjligt, dom får inte vara hur kantiga som helst, jag åker ofta iväg på långa resor med buss och då är det jäkligt nice att kunna sova med lurarna på sig, är dom kantiga och knöliga så blir det oskönt. Dom ska vara jäkligt hållbara då jag är en drummel och tycker om att tappa saker i golvet =)

vad mer?, jo inte trådlösa,
och det ska vara ett frekvensomfång på minst 20 000, helst inte under 25 000, men det är kanske svårt att hitta för 450:-

länkar till bilder på lurarna vore hyggligt som få!

Ja det var väl allt? =) jag är inte så krävande alls.

jo jag har sökt i forumet, men alla skriver DSP-500 eller audio.90 i stortsett. och jag är itne ute efter ett headset som sagt.

nyduschad_ kille P14 kan skippa stavfelskommentarer och annat onödigtg som bara gör en på dåligt humör! och säg för guds skulle inte "slopa hörlurarna och köp headset" eller så. =) (nu kommer minst tre pers skriva så bara därför.. suck).

Ja det vore ruskigt hyggligt om ni kunde hjälpa mig, jag är inte så bra på att hitta saker på internet osv. Så stör sig alla på att jag kör speakers när jag sitter i ventrilo =) så ni gör världen en tjänst i stort sett! haha.

Tack på förhand! skitnice om ni tog det seriöst och kan hjälpa till! puss.
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..