NU har jag ett problem, ojojoj. Jag har en Dell INSPIRON 9300 kan jag börja med. den är bra utrustad och gick på ett antal lök kan jag säga !
har tidigare bara kollat film som jag raedan haft liggande på datan men nui helgen när jag var på skidtävling så hade en polare med sig en film som vi kollade på, vi hann se typ 40 min tills filmen började hacka och tja ni förstår den liksom "laggade" hela tiden, var som om man hade 3 i FPS. detta var i bilen första gången så vi stoppade in skivan i en bärbar dvd-spelare ist för vi trodde det berodde på att det guppade eller dyl, det gick bra att se filmen i dvd-spelaren. sen skulle vi se en film när vi komit fram till sti
stugan vi skulle bo i och vi hann komma till ungeför 40 minuter igen tills den började hacka.
testade slå av och på, starta om osv. det ända som händer är att då kan man se ungefär 2 min innan det börjar på nytt :S
jag kan spela spel som q3 på den mm. och kan ju lägga över grejer från skivor. jag tycker det verkar som om det är ågot fel med cd-läsaren, att den hänger sig när den har kommit en viss bit :S eller vad tror ni ?
någon som har råkat ut för samma sak eller vet om det finns något jag kan göra för att fixa det. Jag antar att detta självkalrt går på garantin så om jag inte får det fixat så ger jag helt enkelt bara datorn till DELL så får de grejja det åt mig. men vore ju fint om man slapp det :)
tacksam på förhand // hobbydiktatorn