Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fem frågor.

Postat av Agenten! den 7 Januari 2006, 21:50
13 kommentarer · 70 träffar
Jag har här ett antal frågar som jag vill att ni besvara. Svara på dom ni kan.

Ni kan svara så här

1. Så är de
2. så är de
3. vet ej
4. Så är de.
osv osv.

Frågorna:
1. Hur vet man tex om ett 450 watt nätagg räcker?, hur vet man hur mycket man behöver? till tex en Amd 64 4000+, gforce 7800 GTX, 200 gig hårddisk, 1 gig ram och sen lite moddning och fläktar?. hur vet man?

2.Jag vet att de ska finnas ett chassi vid namn Termaltek Lanfire eller något, jag undrar om någon vet var jag kan hitta och kanske beställa de, från en svensk hemsida.

3.Jag har hört att typ Amd X2 prossesorer typ inte stöder 32 bitars i tex cs, Är de bara där de e dålig? är detta sant eller? är de nödvändigt att ens köpa Amd X2 prossesor?

4.SLI, som alla vet är ju dubbla grafikkort, men de jag undrar är, om man skulle köpa de, stör de i visa spel? Som tex amd prosssor gör, att man inte kan ha tex 16 bitar i cs? Eller är de bara bra och köra SLI?

5. Här är en bild på ett moderkort med sli och PCIe.

http://uploadyourimages.com/vi ew/045804moderkort2.jpg

De sakerna som är inringade med rött är ju vanliga PCI portar.
Dom gula är ju där grafikkorten ska sitta?
De jag undrar är vad dom gröna är? Vad använder man dom till?

Hoppas ni kan svara på så mycket som möjligt. klaga inte på min svenska. Och ska ni skriva dumma kommentarer så låt bli.

Tack på förhand
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..