1
fel på mitt grafikkort? vänder mig till
Postat av ♥ crallaN b den 2 Januari 2006, 05:08
59 kommentarer · 98 träffar
Hallå! Innan jag gör något förhastat som att köpa nytt grafikkort vänder ja mig till er som en sista lösning.. min grafik är helt fuckad! t.e.x i smoke har jag konstant 50.1 fps sen när ja går ur smoken 99 och på vissa väldigt stora ytor har jag ca 33 fps... och spel små laggar lite för mig osv.. grafiken "flyter" inte som den borde med min data + graffekort, och varje gång ja går in på "avancerat" blinkar skärmen till svart typ 2 sek sen blir det normalt igen. Samma när jag högerklickar på t.e.x någon "filmfil" typ .avi osv så blinkar skärmen till svart. Och i World of warcraft har jag ca 15 fps.Och BF2 laggar för mig. jag har provat nästan allt.. jag har tankat massa olika drivrutiner och inget hjälper jag har dammsugit graffekortet samt datorn och jag har systemåterställt den ingenting funkar!!
Min dator:
Processor: Intel P4 3.4 GHZ
RAM: 1024 MB
Grafikkort: GeForce FX 6800
HDD: 660 gig
Denna dator borde väl utan tvekan prestera bättre än den gör ? :S någon som vet vad felet kan vara ? SNÄLLA HJÄLP MIG :(
Min dator:
Processor: Intel P4 3.4 GHZ
RAM: 1024 MB
Grafikkort: GeForce FX 6800
HDD: 660 gig
Denna dator borde väl utan tvekan prestera bättre än den gör ? :S någon som vet vad felet kan vara ? SNÄLLA HJÄLP MIG :(