Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt graffekort

Postat av savant den 13 December 2005, 16:51
11 kommentarer · 148 träffar
Nu är det såhär att medan jag väntar på att min polare ska få det nyaste radeon kortet till jul och sälja mig sitt radeon x800 så sitter jag själv på ett radeon 9600 SE 128 Mb. Skitkort, jag vet.

Däremot har jag alltid kunnat klocka 100 fps. Men för några veckor sedan fick min dator virus och den blev dööö seg (+2800 AMD Sempron, 512 DDR osv) och jag beslöt mig för att det var dags att blåsa.

Sagt och gjort. När jag skulle installera kortet så hitta jag inte driver skivan så jag installera några drivrutiner från Omega som är kompitabla med alla radeon kort stod det. hursomhelst, det hela har slutat med att jag droppar till 40 fps på lången på d2 :/

Har skärminställningar på 100Hz. Har Vsync off (även testat med On) har även rätt inställningar på Cs. Hjälp mig snälla! Bättre drivrutiner ? Andra inställningar ?

––

BTW ! När jag startar datorn och kmr in på Windows så står det "CLI.exe - Programfel Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att asvluta programmet." Har varit så ett bra tag nu.

Visste inte vad det var för fel förrän jag installera drivers från ATI igen. När jag skulle öppna programmet kom EXAKT samma ruta som ovan upp!

–-

MvH Chabbe
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..