Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Headsets + config fråga

Postat av syd- den 28 November 2005, 20:13
24 kommentarer · 56 träffar
Hej, jag tänkte slå två flugor i en smäll och ta reda på dels hur bra Steelpad 5H är, och dels lite configfix.

Till min första fråga, Steelpad 5H, verkar nice. Om man litar på HeatoN som säkert har blivit betald att förespråka headsettet.
Vad tycker ni som har det?
Är det värt pengarna?
Jag funderar nämligen att köpa USB-versionen, men det är ju så dyrt! Jag har ett Icemat Sibieria, visst ljudet är bra, men kvalitén är värdelös. Pajjade direkt, likaså mina två kompisars Siberia.

Min andra fråga:
När folk speccar mig ser jag väldigt hackig ut, jag har spelat ganska länge och har rätt config-inställningar, åtminstone grundinställningarna; cmdrate 101, updaterate 101, ex_interp 0.01. Jag har även väldigt bra dator, bra skärm som klarar hög hz i hög upplösning.
Jag har refreshlock låst på 120hz, ja allt bra man kan tänka sig har jag fixat. När jag speccar andra så ser det jättelent ut.

Tack på förhand osV hEJs
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..