1
shuttle
Postat av ,Affe, den 31 Oktober 2005, 17:18
21 kommentarer · 16 träffar
Hej börjar bli lite smått intreserad av shuttles, är nästan beredd att sälja min nuvarande dator. Grejen är ju att ja inte är så insatt vet inte om det finns olika slags shuttles så att säga, men en väldigt spelinriktad shuttle.
!DET JAG UNDRAR!
Jag måste få något hum om vad en hygglig shuttle går på, är det som en stationär billigare dyrare? Sen så använder man ju inte helt vanliga komponenter, vilka komponenter är det som är "anpassade" gissar på moderkortet ofc men något mer?
Min nuvarande dator är
6600gt
amd 3000+ venice
120gig 8mb 7200rpm
512 mb ram, något random minne
moderkort, asus m-atx
Så vilka delar kan jag pressa in i en shuttle o vad bör jag skaffa nytt, kan ni länka till några frina pics? Vilka gillar ni? Bomba nu, nämen. Shysst om ni kunde svara.
!DET JAG UNDRAR!
Jag måste få något hum om vad en hygglig shuttle går på, är det som en stationär billigare dyrare? Sen så använder man ju inte helt vanliga komponenter, vilka komponenter är det som är "anpassade" gissar på moderkortet ofc men något mer?
Min nuvarande dator är
6600gt
amd 3000+ venice
120gig 8mb 7200rpm
512 mb ram, något random minne
moderkort, asus m-atx
Så vilka delar kan jag pressa in i en shuttle o vad bör jag skaffa nytt, kan ni länka till några frina pics? Vilka gillar ni? Bomba nu, nämen. Shysst om ni kunde svara.