Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mus probs hlp plz! :P

Postat av BaggeH den 27 Oktober 2005, 18:51
5 kommentarer · 42 träffar
tjo!

Har ett litet problem med min mus! :/

Mus : intelli mouse explorer 3.0

Problem : När jag drar musen snabbt i sidleds så hänger den inte med , dvs om jag drar musen 2dm på mattan sakta så vänder jag mig 180grd ingame , när jag drar musen fort 2dm så vänder jag mig kanske 30 - 40grd , ju fortare jag drar desto mindre rör den på sig :O

Har installerat drivisar osv , iofs verkar det som om dom "riktiga" drivisarna inte finns kvar , eftersom 3.0an inte finns med i listan på installen , men tog en liknande mus med samma knappar , då blev det ännu värre.

Har testat det mesta med vsync , upplösning , mouse acc av/på , mousefilter i cs osv.

Vore nice om ni kan ge några bra launch options commands , hade några förut men tog bort dom för jag trodde dom gav negativ acc..

så plz ge mig några launch commands elr nån mouse fix elr kanske nån som kan förklara hur man trimmar usb porten? :E

tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..