1
Dator Probbs . Hjälp snälla !
Postat av Mattz0 den 5 Oktober 2005, 14:37
3 kommentarer · 10 träffar
Hejsan. Nu e det såhär : jag har nästan precis köpt ett uppgraderingspaket " Uppgraderingspaket AMD Athlon64 3000+ S939, Asus A8N-E nForce4 Ultra, 512Mb Dual DDR RAM " och ett nytt grafikkort ... Men nu när jag skulle starta datorn så kom en sådan blå ruta upp och där stod det att jag skulle testa starta om datorn .. bla bla bla ... sen testade jag det .. det gick inte, sen nu har jag precis formaterat hårddiskarna och gjort dom till " Primary DOS " någonting .. Sen när jag börjar installationen av Windows 98 ( Har ingen XP skiva som funkar i DOS ) så när den installationen nästan e klar så stannar den när den söker efter Plug and Play enheter och maskinvaruenheter ... Den stannar ALLTID på 6% .. Har försökt nu ett antal ggr .. Snälla, e det någon som vet så snälla förklara .. !
Tack på förhand ! !
*** Glömde säga att den har inte kommit in i Wondows efter jag satte in Grafikkortet och Uppgraderingspaketet . ***
Tack på förhand ! !
*** Glömde säga att den har inte kommit in i Wondows efter jag satte in Grafikkortet och Uppgraderingspaketet . ***