Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Win XP 140GB spärr?

Postat av miller01 den 21 Augusti 2005, 23:29
59 kommentarer · 134 träffar
HEjsan på er!

Har införskaffat majj en 200GB hdisk precis. Men har dock lite problem med den. Kunde bara göra en ca 140 gb stor partition på den.

Har hört någonting om en spärr i Windows XP som begränsar till 140 GB. Hur fixar jag detta?? Tacksam för svar!

Thx på förhand.

––––––––––-

Tillägg/Avvikelse

––––––––––-

"Fan va trött jag blir på att ni måste hålla på å DISKUTERA helt irrelevanta saker på tråden. Släpp det och ta det privat istället. Jag har fortfarande inte kommit fram till något, just PGA att folk tjatar å bråkar i Trådarna.

SLUTA!

Kommit fram till att använda Partition Magic. Jag HAR Service Pack 2 installerat. Inge mer med det. Så sluta tjata om det. Och JA vi vet att 1 mb = 1024 kbyte osv osv. sluta tjata om det. Det är inte vad saken handlar om.

Ni som är så Datakunniga, KOMIGEN, Lös problemet!

Använder tråden till att hitta snabba lösningar. Inte höra era löjliga diskutioner. Har inte tid med sånt, precis börjat högskola, vill bara få igång Hdisken. Kom igen nu!!! =) TACK!"
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..