1
Datorproblem - Hjälp sökes.
Postat av BM GOD den 2 Augusti 2005, 16:28
2 kommentarer · 38 träffar
Min dator fungerade helt utan problem tills för nån månad sen. Och nu så fort jag spelar så efter ca. 10 min så får jag ett bluescreen error som säger dumpning av fysiskt minne lr nått sånt. Jag har fått tips av polare att jag ska flasha min BIOS eller uppdatera BIOS. Men jag vet inte hur man gör detta, skulle vara trevligt om nån ville säga hur man gör det och om nån vet om det kommer hjälpa mot mina problem. Tar gärna osså emot andra tips om vad jag ska göra för att få bort mina bluescreen errors. Dom går mig på nerverna :(
PS: jag har inte bytt minne installerat nått nytt, bytat inställningar lr nånting, errorsen bara kom en dag. Och datorn har fungerat prima med de grejorna som sitter en gång i tiden tills errorna kom :( plz hjälp mig, ett liv utan dator går inte
Tack på förhand
PS: jag har inte bytt minne installerat nått nytt, bytat inställningar lr nånting, errorsen bara kom en dag. Och datorn har fungerat prima med de grejorna som sitter en gång i tiden tills errorna kom :( plz hjälp mig, ett liv utan dator går inte
Tack på förhand