Hej har suttit och funerat och funerat hur ajg öppnar en port på min dlink så jag kan lägga upp servrar snälla behöver proffisionell hjälp har testat allting...när jag försöker så stänger hela routern ner och jag måste reseta den :S
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#15 Det är INGEN som har dött av det. Åtminstånde inte någon som varit fullt frisk fysiskt och psykiskt, inte varit tobaksrökare eller tagit några andra preparat vid tillfället. Inget dokumenterat iallafall.
För att dö av THC så måste du röka en "joint" som är lika lång och tjock som en telefonstolpe. Och innan du ens kommit några centimeter så har du somnat p.g.a syrebrist.
Dvs ganska omöjligt
Btw så tycker jag att hela mitt inlägg bara skrek sarkasm.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Säkert ingen fara, men onödigt att ta risker.
Sluta röka istället? Jag har inte rökt sen i måndags och det känns gal1 bra! Har redan sparat in 150:-.
ONT: Är nog ingen fara. Lyssna inte på #2
Men farligt tror jag nog inte det är.
haha, vad komiskt om du får en infektion och dör nu på riktigt :D då ska ja skratta :D hahaha
Fail av mig där. Menade givetvis som #7. :)
Eller så skiter du i allt det och röker på, vad är det värsta som kan hända =D
Nu ska vi sluta bryta forumets regler här.
För att dö av THC så måste du röka en "joint" som är lika lång och tjock som en telefonstolpe. Och innan du ens kommit några centimeter så har du somnat p.g.a syrebrist.
Dvs ganska omöjligt
Btw så tycker jag att hela mitt inlägg bara skrek sarkasm.