Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jaja, då köpte man fel procc igen. Eller

Postat av Marschiee den 15 Juli 2005, 18:23
17 kommentarer · 159 träffar
Hejsan allesamman!

Köpte precis en p4 ( 530J ) 3.0 GHz. En så kallad Prescott. Tillsammans med denna köpte jag ett Asus moderkort, närmare bestämt P5GD2 Deluxe. Sen lite minne till detta och ett Asus 6800 ULTRA. Jaja, tänkte jag sen, nu när jag har Intel så borde temperaturen bli lägre än då jag hade en BARTON 2500+. Men neeee. LÖSNING: Införskaffade en ny proc fläkt värstingen: CNPS 7700 från zalman.... jaja men nu då.... spelar bf2 då asus probe ( program för temp avläsning ) säger att proccen ligger på 72 grader!!!???? så va faaaaaan ska man göra för att få ner proc tempen? e 72 grader typiskt för en prescott 3.0 MED CNPS7700? När jag surfar på nätet efter feedback på den proccen hittar jag bara en massa negativt. nu till frågan:
" Är min proc bara inte bättre eller är det någon bios inställning? typ volten eller ngt. vågar inte pilla på de inställningarna för mycket " jaja tack för ev. svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..