Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sista tråden om min dator!

Postat av Freddie'Casual den 14 Juli 2005, 14:47
6 kommentarer · 91 träffar
Tjena! Gör sista tråden om mitt problem för att se om nån trevlig själ kan anstränga sig och ge mig ett svar!

Har bytt chassi och när jag hade flyttat över allting och skulle sätta igång datorn fick jag inte upp nån bild på skärmen. Jag hade samma problem när jag fick datorn, jag fick inte upp nån bild då heller men då var det fel på minnena och då satte jag i minnen med samma hastighet och då gick den igång! Jag har också köpt till 2 nya Twinmos 512, PC3200 400 mhz. Innuti datorn finns det
AMD Athlon 64 3200+, ASUS A8N-SLI, Samsung 200 gig, Gainward GeForce 6600GT.

Jag har testat att resetat BIOS, testat de gamla ram-minnena. Jag har kopplat om sladdarna ungefär 10 gånger, bytt håll på de färgade sladdarna, har bytt grafikkortsport. Bytte tillbaka till den vanliga porten men jag får ingen signal till skärmen. Tror inte jag har haft sönder någonting eftersom jag varit väldigt försiktig.

Hoppas ni kan hjälpa mig för jag orkar inte lämna in den till den lokala datorbutik för 1200:-!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..