1
Nytt headset!
Postat av vuggo den 19 Juni 2005, 19:17
109 kommentarer · 74 träffar
Mitt allra första headset fyllde för bara några veckor sedan 3 år men nu är dess tid förbi. I ur och skur har dom följt mig och gjort mig till den stora spelaren jag är idag (*_*).
Nu är det iaf dags att köpa nytt och jag behöver fragbites kunniga användare till hjälp. Vill gärna att ni talar om vad ni använder för headset och varför. Eller om det är något du vill rekomendera. Fördelar och nackdelar är utomordentligt.
Priset spelar ingen roll då pengar inte är något problem för mig.
Har ni däremot hittat det billigt på någon hemsida kan ni ju länka men helst inte till maxfps då jag vill ha headsetet innan september månad.
Ni 12-15 åringar som tänkt skriva i denna tråd avråder jag då ni kommer att idiotförklaras och förnedras.
Tack på förhand ;)
vuggo (*_*)
EDIT: Vill ha sådana som sitter runt öronen (stora "muffar")
EDIT2: Köpte ett icemat siberia för 3 månader och har svårt att tänka mig ett bättre
Nu är det iaf dags att köpa nytt och jag behöver fragbites kunniga användare till hjälp. Vill gärna att ni talar om vad ni använder för headset och varför. Eller om det är något du vill rekomendera. Fördelar och nackdelar är utomordentligt.
Priset spelar ingen roll då pengar inte är något problem för mig.
Har ni däremot hittat det billigt på någon hemsida kan ni ju länka men helst inte till maxfps då jag vill ha headsetet innan september månad.
Ni 12-15 åringar som tänkt skriva i denna tråd avråder jag då ni kommer att idiotförklaras och förnedras.
Tack på förhand ;)
vuggo (*_*)
EDIT: Vill ha sådana som sitter runt öronen (stora "muffar")
EDIT2: Köpte ett icemat siberia för 3 månader och har svårt att tänka mig ett bättre