Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Netgear (DG632) Säljes

Postat av humsalus den 17 Juni 2005, 21:05
0 kommentarer · 124 träffar
För ca en månad sen så köpte jag denna Router (DG632) på ComputerCity inne i GBG för 599:-. När jag kopplar in den hemma så får jag det inte att fungera.

Efter flera långa samtal med Netgear support i ca 2-3 veckors tid så ber dom mig skicka in den till dom. Dom ringer senare upp mig och kan konstatera att det inte är något fel på den. Men dom skickar ändå til baka en helt ny Router till mig utifallatt, som jag fick idag.

Samma problem uppstår igen. Men den fungerar klockrent hemma hos mina kompisar, och deras routrar fungerar klockrent hos mig.

Ringer upp supporten igen och dom vägrar att köpa tillbaka den eftersom det inte finns något fel på den.. orkar inte bråka med dom längre så därför säljer jag nu routern.

Den är helt ny alla papper o kartonger har jag kvar i kanon skick. Fick som sakt hem den idag. Det ända jag har gjord är att testat den hemma hos mig (utan resultat) och hemma hos en kompis där den fungerar perfekt.

Säljer den för 350:- (+ev frakt), går också bra att hämtas i gbg området.

____________________________ _

Info om Routern:

ADSL modem, router och brandvägg med USB och Ethernet anslutning, allt förpackat i en smidig enhet.

Prisvärt ADSL modem. DG632 har ADSL modem och router med två inbyggda anslutningar; Ethernet och USB.Mycket enkel installtion gör att du är igång på några minuter. Kommer via mjukvaruuppdatering att stödja upp till 24 Mbps ADSL 2+. I nuvarande utförande stöds upp till 8 Mbps. DG632 har även inbyggd brandvägg med NAT och SPI. Inbyggt stöd för Port forwarding och VPN pass-through.- ADSL modem- 1x10/100-port- 1xUSB-port- Router med NAT och SPI- Stödjer upp till 8 Mbps ADSL (uppgraderingsbart till 24 Mbps ADSL 2+)

Nätverk
Antal portar 2
Router
Inbyggd brandvägg Ja
xDSL
Max överföringshastighet 8Mbps
Nätverks/transportprotokoll TCP/IP, VPN pass-through (IPSec, L2TP, PPTP), NAT, UDP, RIP-1, RIP-2, PPPoE, PPPoA, DNS, DHCP (client & server), RFC 1483 Static IP, Classical IP
xDSL-typ ADSL
Vikt 0.3 kg
Mått 175.3 x 27.9 x 119.4 mm

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..