Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med mikrofon mm.

Postat av gsus-_- den 7 Juni 2005, 01:52
5 kommentarer · 45 träffar
jag har 2 problem som jag hoppas att någon nörd ute i cybersverige kan hjälpa mig med.

jag kan försöka att göra en lång historia kort.

PROBLEM 1;

det är så att jag fick en ny dator i slutet av förra veckan och jag har kopplat in allting rätt och allting fungerar (trodde jag) tills jag installerade ventrilo och skulle snacka. ingenting hände.. eftersom datorn var komplett så är allting redan installerat men det vill ändå inte fungera. baktill så finns det två "rosa" hål varav en med en liten mikrofon på. har testat båda, men ingen utav de har hjälpt mig.. jag har ett par Sennheiser PC150 och de har fungerat mer än fint på min gamla dator, bara trycka in och köra.

det är förövrigt inte bara i ventrilo som det inte fungerar utan det fungerar ingenstans.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag vill inte ha oseriösa svar eller korta kommentarer som inte leder någon vart, det kan ni hålla någon annan stans. och sen har jag inte sökt speciellt mkt i forumet efter andra liknande trådar eftersom de inte hjälpt mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..