Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flusharN

Postat av jimztah den 3 Juni 2005, 23:02
1 kommentarer · 105 träffar
Hejsan jag har ett litet problem jag har dock telia 10mbit fiber. och det har funkat fin fint innan vi hade switchen och en väldigt lång tid med switchen. har alltid funkat tills söndag då började jag få massa cl_flush probs. dock när linan dör för en liten sek, det är ju lite små jobbigt. men har alltid funkat innan när jag lirat på dessa rate's
rate 20000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
fps_max 101
men det blir likadant att de blir cl_flush fast jag inte har switchen ikopplad utan bara nät till min burk=p har kollat forumet inget som hjälpt mej, det har ju dock funkat fint med switchen och har prövat ringt till Telia dom kunde inte göra så mycket, och min cfg är fullt ut funkande. har ingen brandvägg igång och lanar med min poler och det är inget med att man måste installera steam för det blir 1049 ping i venten, någon som kan ge nå tips för utom att chilla och vänta på bättre tider? /cry me

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..