Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med ny hårddisk

Postat av FiskREnS den 24 Maj 2005, 12:39
9 kommentarer · 340 träffar
Ärade Fragbitare, nu har det blivit så att jag seriöst funderar på att köpa mig en till hårddisk till min dator
Den enda jag har nu, är på 120gb och det är endast 7gb ledigt så nu är det dags att skaffa mig en större lagringsenhet

Jag blev intressernad när jag såg reklamen för denna hårddisk på komplett.se http://www.komplett.se/k/ki.as p?sku=307909&cks=SPK

En Samsung Spinpoint på 200gb och standard 7200 rpm

Allt är frid och fröjd, än så länge..Dock börjar problemen med att jag har en Dell Dimension 8300, och jag undrar om det skulle gå smärtfritt att sätta i en ny hårddisk i min dator
Kanske är det inga problem alls, jag kan inte alltför mycket om datorer men har hört en del om att det måste vara olika sorters enheter till de olika moderkorten osv

Jag undrar om ni tycker hårddisken är värd sitt pris, och om det är svårt att installera den. Något speciellt jag ska vara vaksam med?

Tackar på förhand // måste ha plats för anime

Ska jag köpa hårddisken?

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..