×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny dator (Problem)

Postat av cuubestraok den 7 Juni 2018, 20:59
4 kommentarer · 446 träffar
Tjenare fragbite!

Jag köpte en ny dator för typ 3 månader sedan(Taurus Experienced GTX 1070) den fungerar bra osv när jag spelar spel allt går smooth klarar av dem spelen jag spelar på högsta grafik och sånt men det är ej det som är problemet.
mitt problem är att jag använder mig utav 2 skärmar så när jag spelar spel på min main skärm och ska kolla på youtube/twitch eller nått annat typ film på netflix så blire så att ljudet är efter med några sekunder kan vara så att jag kollar på en film där nån stänger igen en dörr jag ser dörren stängas men hör ljudet av det 3 sekunder senare, sen är allt osynkat på det jag kollar på (på spel osv så äre inga som hels problem med ljuden). jag har kontaktat där jag köpte datorn det var på inet om ni undrar, jag har gjort allt dem har tipsat om installera om datorn updatera drivrutiner och om installera drivrutiner men inget av detta har fungerat dem vill att jag ska lämna in datorn hos dem så dem får se om det är något fel men det vill jag inte göra för dels kommer jag bli utan dator i typ 2 veckor till 1 månad och det kommer bli ett problem eftersom jag måste ha tillgång till datorn via jobb.
tror ej det är mina dator skärmar det är fel på då dem är relativt nya och fungerade perfekt på min gamla dator.
skulle vara fett nice om någon av er vet om jag kan fixa den själv eller om jag måste lämna in den vilket jag ej vill för jag e rädd om att dem kommer inte hitta något problem och skicka tillbaka den.

MvH cuubestraok Sorry för sär stavning :)

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..